Söndag

Körde hinderbanan i arla morgonstund. Kära värld så otränad jag är. Men det
är ju liksom fint att det även för en så fulländad person som jag finns områden
där det finns utrymme för förbättring. Fantastiska hybris ;-)
 
Dykning kl två i eftermiddag. Fördrev tiden innan med ett akvariebesök.
Lärde mig att en gul fisk jag jagat efter med kameran i högsta hugg tydligen
är supergiftig. Tur att jag inte visste det innan för då hade jag nog blivit
rädd. Fast kanske var det så att den mest var superdödligt giftig när man äter den.
 
Dykningen var helt ok, såg sköldpadda och clownfiskar!
 
Kanske slumrade vi till en stund på eftermiddagen. Läste ut Tårtgeneralen av
Flilp Hammar och Fredrik Wikingsson, en ibland undehållande men i grunden
tämligen sorglig skrildring av ett livsöde fast skriven med värme och humor.
 
Imorgon satsar vi på att gå upp tidigt och ska spana på vulkanen.


Nog med gift för att döda 30 personer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback