Helguppdatering

Har varit långledig vilket har varit underbart, dock kan jag väl inte riktigt stoltsera med att ha uträttat några stordåd under min ledighet men har haft det ganska bra ändå. Igår fick jag finbesök. Vi hade tänkt att laga något indiskt. Det slutade med att efter att ha bläddrat i en indisk kokbok och dreglat över allt som verkade gott gick vi och handlade matmaterial för att kunna göra vegetariska hamburgare. Jag var verkligen sugen på indisk mat men efter att ha läst recepten så kändes allt bara väldigt jobbigt (även om indisk mat egentligen inte är så svår att laga).

Man kan ju tycka att det ser ut som väldigt mycket mat för en person och det var just vad det var, jag orkade inte äta upp allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback