Sorgligt avsked

Jag gillar inte arrangerade gruppbilder, jag tycker inte om att vara med på några kort alls egentligen. När man avslutar en utbildning, eller någon annat långvarigt tillsammans med andra människor händer det ibland att man blir tvingad till en gruppbild. Jag kan iofs tycka att det är trevligt att ha en gruppbild där folk är med som man på ett eller annat sätt känner att det kanske vore skoj att komma ihåg.
 
Idag har jag gjort något av det mest sorgliga och tråkiga man kan utsätta sig för i januari, denna stund kommer varje år, jag är mycket välmedveten om detta men ändå är det lika tråkigt. Idag plockade jag bort julgranskulorna från granen. Det är verkligen supertrist. Tänkte att jag skulle ta en gruppbild för att påminna mig som denna trevliga tid vi haft tillsammans jag och mina julgranskulor (jag brukar försöka få maken att tycka att det är hans också men det går oftast ganska dåligt).
 
Så, adjö kära julgranskulor och tack för denna jul! Om mindre än ett år packar jag upp er igen...saknar er redan!


Nä, jag brukar inte ha en avokado i granen men det såg så trist ut så jag lade dit en sådan när jag skulle ta bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback