Men vilken helg det varit...

I fredags var vi ut en sväng efter jobbet på vad jag nu lärt mig kallas för AW men uttalas AV, eller "efterjobb" fast på utrikiska. Var mycket trevligt!
På lördagen tog vi med oss kamrat och husbil och styrde ut till trivsam ö där vi kamperade, vi kom fram just när solen (som lyst med sin frånvaro en tid) behagade titta fram. Vi grillade, blev myggbitna, anlade en liten lägereld, sjöng till gitarrspelande, kastade frisbee, åkte båt, satt på brygga, njöt av solnedgång.

Det var även soligt igår och då spelades det kubb och låg på klippor och njöt av vågskvalp och solsken.

Det känns som aktiviteter för en hel sommar liksom komprimerades ihop till en enda helg. Jag antar att jag är redo för hösten nu...




Kommentarer
Postat av: L

Så mysigt ni haft det! Och vilken fantastiskt fin bild på havst och stranden...

2011-07-20 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback