Sammanfattning av veckan som gått

I måndags sprang jag en mil på morgonen innan jobbet. I tisdag sprang jag 4 km på kvällen när det fortfarande var varmt. I onsdags körde jag och maken intervallträning på kvällen vilket var kul men sjukt jobbigt. I torsdags hade jag så ont i ryggen att jag trots mixtur av diverse starka tabletter inte ens kunde sova på natten. Fredagen var ungefär lika plågsam men det blev lite bättre framåt kvällen. 

Igår bjöd föräldrarna på lunch. 

Denna dag inleddes med en trevlig liten joggingtur. Sprang två mil vilket tog en timme och 46 minuter. Drabbades av fruktansvärd motvind den andra milen så då gick det lite segt. Var inte så jobbigt att springa 20 km, eller klart det var...men inte alls så besvärligt som jag trodde att det skulle vara. 

Mitt på dagen åkte vi iväg till en auktion. Tittade på vad som skulle ropas ut och åkte sedan vidare. Var bara en massa skräp. Åkte och tittade på en sommarstuga istället. Är ju ingen stugperson men kanske att det faktiskt vore lite skoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback