Dag två

Dag två
Gick upp drack lite Cola light till frukost och sprang sedan 8,86 km, det tog ungefär 47 minuter och kändes tämligen behagligt.

Gick ut och åt rått kött och sallad till lunch, drack rosevin. Hittade en tillfällig italiensk matmarknad och köpte en sex kilo tung parmaskinka. Köpte två par skor (inte på matmarknaden givetvis) och gick hem eftersom det började kännas tungt att släpa runt på denna skinka.

Väl hemma i lägenheten läste jag ut boken Den motvillige monarken som jag började läsa på flyget igår. Jag har för mycket länge sedan insett det sjukt odemokratiska med en monarki. Jag hoppas, tror och ser fram emot att de mindre begåvade som fortfarande anser att monarki är ok kanske efter att ha läst denna bok kommer på bättre tankar. Dessvärre är det väl kanske inte så många av dessa mindre begåvade människor som läser böcker, jag är inte ens säker på att de som tycker monarki är bra faktiskt kan läsa...

Middag: ostron och hummer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback