Nästan sista semesterdagen

Började dagen med att springa, satsade på 8 km men efter 6 km började mina vader göra mycket ont så vi bröt där.

Resten av dagen spenderades i ett "sistasemesterdagenlugn", jag gick och köpte ett par skor åt mig och ett par skor åt en liten ny person. Åt mig blev det ett par sneakers, hittade ett mycket obekvämt par som dessutom var för stora men de matchade min klocka så fint att jag köpte dessa skor ändå.

Packade ihop de saker vi ämnar få med oss till Sverige, dock hade vi nästan handlat lite väl mycket denna vända. Hoppas de låter oss ta vår mycket tunga parmaskinka som ovägt handbagage...annars vet jag inte hur detta ska sluta.

Var ute och åt mycket god mat just och nu sitter jag och försöker dricka upp sangrian vi köpte tidigare, skulle kännas surt att hälla ut den imorgon när vi åker. Visserligen kostade den inte så mycket men den är mycket god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback