Två dagar

Dagen efter det (jag tror att det är torsdag)
Sov gott i det luftkonditionerade rummet.

Åkte på en rundtur bland vingårdarna, provsmakade och shoppade loss.

Åt en mycket stor köttbit till lunch. Kämpade mot bilköer och tanter som inte borde fått vara i trafiken. Käkade mat från Laos till middag. Eller alltså, jag tror inte råvarorna var från Laos utan recepten. Var mycket gott!

Ännu en dag senare (hyser misstanke om att det är fredag)
Vaknade. Sprang 8 km, inte på någon spektakulär tid men jobbigt som bara den var det, tror det var värmen som ställde till det. Sushi till lunch. Spenderade resten av dagen på stranden, det är riktigt varmt och skönt i luften. Personligen anser jag att vattnet kunde få vara varmare.

För ett tag sedan när vi var på en restaurant vi brukar frekventera tämligen ofta berättade ägaren att han skulle öppna ett nytt ställe idag och tyckte att vi skulle komma på premiäraftonen, så det är planerna för kvällen.

Nu ska jag fortsätta att sitta här på stranden och förfasas även en flock ungdomar från Amerika som beter sig riktigt odrägligt. Om det inte vore för att jag oftast är ganska prydlig person skulle jag åka till USA och supa ner mig och bete mig odrägligt bara för att ge igen!

Middagen var mycket trevlig och god. Blev dessutom bjudna på champagne och det är ju aldrig fel.

En av de vackraste kyrkorna jag sett, den avskalade enkelheten och det vackra ljuset var fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback