Hundbajs

Ok, jag måste bara börja med att säga: I lööööv spelet Tiny Wings! Jag kan inte sluta spela...Jag som så länge sagt att jag inte är så mycket för dataspel och sådant kan inte slita mig från min iPhone och Tiny Wings. Kära värld vad har jag gett mig in på?!
 
Nästan varje dag när jag kring lunch rastat hunden och ska gå tillbaka till jobbet brukar jag traska utan hund men med en bajspåse. Ett par gånger har det hänt att folk stirrat lite vid dessa tillfällen. Först har jag tänkt att det måste bero på min slående skönhet men jag har nu kommit fram till att det nog ser ganska märkligt ut att man traskar runt med en påse bajs i handen. Visst ser det säkert lite märkligt ut när man går tillsammans med producenten (hunden alltså) men det förklarar sig ju själv. Person, hund och hundbajs - det hör liksom ihop på något vis. Person med hundbajs i påse utan hund - tänker man på den kombinationen är det något som fattas och jag blir liksom bara en märklig person som går omkring med bajs. Illa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror faktiskt att det är din slående skönhet de tittar, kanske att de tittar lite på bajspåsen, men mest skönheten:)

Puss

2011-03-30 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback