Systembolaget

Sprang iväg till Systembolaget i fredags. Köpte lite vin, bland annat det trevliga vita vinet Chateau Bonnet. Som vanligt fick jag visa leg. Känns trevligt att trots att jag fått handla på Systemebolaget i över ett decennium fortfarande gör personalen lite osäker kring huruvida jag egentligen har rätt ålder inne. 

Tjejen efter mig i kön visade också leg trots att hon inte blev tillfrågade. Kassören sade muntert "Grattis på 20-årsdagen! Ser fram emot ett långt samarbete!". Tjejen såg ungefär lika glad som generad ut. Jag tyckte det var mycket roligt och gjorde mitt bästa för att inte skratta väldigt högt...  



Helgens drycker


Kommentarer
Postat av: Lorelai

Tycker du verkligen att du ska visa upp all alkohol du konsumerar under EN helg:)

2011-03-15 @ 22:20:02
Postat av: Samuel

Jag vill bara påtala att jag faktiskt inte drack allt själv, det hade nog inte min lilla lever tyckt var så skoj.

Postat av: Lorelai

Hmmm, ska jag verkligen tro på det....

2011-03-16 @ 21:00:44
Postat av: Samuel

Haha inte för att jag kanske är väldens mest givmilda person men klart jag bjuder... ;-P

2011-03-16 @ 21:41:07
URL: http://samuels.blogg.se/
Postat av: Lorelai

Det var inte jag som sa att du inte är givmild, jag tycker inte att du är snål, kanske när det gäller smörgåstårta och godis isåfall;)

2011-03-20 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback