Helgen som passerat

I lördags jobbade jag ungefär hela dagen. Men innan ordnade jag en trevlig presentkorg att ge bort. Saker ser så trevliga ut om man lägger dem i en korg med lite "lull" kring. Efter att ha jobbat var vi på en trevlig middag. Ägnade återstående del av dagen åt Eurovision Song Contest, som den tydligen kallas nu. Dessvärre somnade jag innan röstningen var avslutad.  Söndagen fick inledas med en bakläxa. Fick helt enkelt se om hela ESC, kan väl inte påstå att jag var så väldigt road över detta men samtidigt ville jag ju se hur det gick. Var noga med att inte utsätta mig för medial exponering eftersom det skulle kunna spoliera det hela. Efter detta var jag ute med hunden en sväng, sprang mina 5 km (är äntligen nere på under 24 minuter igen), lagade lunch, körde diskmaskinen, ägnade timmar åt att måla ett hjärta till ett projekt jag inte har något med att göra egentligen, tvättade, handlade mat, lagade middag, åt, korrekturläste saker, vattnade blommor, gjorde lite bankrelaterade saker, plockade undan i köket, gick och lade mig. Så var den helgen slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback