Helguppdatering

Detta inlägg skulle egentligen publicerats igår, men eftersom jag var så trött missade jag det.


Kära värld vilken helg det varit. Idag är det måndag och jag måste säga att jag verkligen känner av sviterna av den gångna helgen. Här kommer en lista över vad denna helgen fört med sig:


1) Sömnbrist, idag är jag så trött att jag nästan inte vet vad jag heter. Om man lägger ihop min sömn de tre senaste nätterna kommer man upp i fjuttiga 14 timmar totalt. Det är väl ungefär en hel natt för lite.


2) Mindre hundfobi, såg en stor pudel som helt oprovocerat blev överfallen av en sk. kamphund, var fruktansvärt obehagligt.


3)Värk i en hand, rensade maskrosor i en timme med någon slags maskrosrensarstav och fick ont i vänster hand.


4) Ont i rygg och rumpa, hängde i en stång och skulle göra träningsövningar då stången trillade loss vilket gjorde att jag föll rakt ner på ryggen, gjorde inte ont just då men nu är jag lite mörbultad, dessutom känner jag mig lite fet då bara min kroppstyngd lösgjorde denna tämligen solida träningsutrustning.

Kommentarer
Postat av: Lorelai

Hmmm, var det här stången som finns/fanns på jobbet?

Du måste ju vara rädd om dig, vem ska annars vara min handledare i livet:)

2011-05-28 @ 12:53:30
Postat av: Anonym

Nej, detta var en annan stång. Dock vågar jag inte hänga i den på jobbet längre...

2011-05-29 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback