Jobba, jobba, jobba, jobba...

Tryck på följande länk, tryck HÄR alltså, så kommer en låt som passar detta inlägg.

Ok, jag gillar mitt jobb,det gör jag verkligen! Men självklart längtar man till helgen ganska ofta eftersom hur mycket jag än gillar mitt jobb så gillar jag min fritid mer (något annat skulle jag tycka var konstigt).

Igår på kvällen trodde en stor del av min hjärna att dagen som skulle komma efter att jag sovit en stund var fredagen. Fredagar är rätt trevliga eftersom det är en dag som är så nära helgen. Som ni säkert noterat är det inte fredag idag, det är onsdag. Att vakna och inse att det faktiskt inte är fredag som man hoppats och trott är ganska bittert. Det som dessutom gjorde det hela ännu värre var att jag hela natten (det var säkert inte hela, men det kändes så) drömde att jag jobbade. Var liksom ingen speciell dröm utan jag bara jobbade på som vanligt. När jag vaknade så kändes det i huvudet som om jag jobbat en hel dag.

 Min vecka blev liksom väldigt väldigt lång nu...

Kommentarer
Postat av: Lorelai

Jag tror att det är din längtan efter din adapter som yttrar sig i dessa konstiga tillstånd;)

2011-05-05 @ 11:05:47
Postat av: Petra

Jag bara avskyr Fragglarna... dock inte riktigt lika mycket som onsdagar. Det är nog en av de värsta dagarna, man är liksom ingenting; inte utvilad och inte heller särskilt lycklig för den kommande helgen. Ser fram emot söndag! Stor kram till er båda!

2011-05-05 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback