Dag 1

Jag har tidigare varit på semester, det var ett tag sedan nu, men jag har inte haft möjlighet att föra över mina noteringar från mobilen till datorn innan. Men här kommer de:

Så var det äntligen semester. Igår hade vi en galet festlig kväll på en
irlänsk pub med indisk mat och rödvin. Tur var att vi åkte sent för vi var
allt lite slitna.

Tyckte att vi hade bra platser på flyget, andra raden är ju inte så tokigt
trodde jag. Andra raden sög! På tredje raden satt nämligen en tant med ett
litet barn. Seriöst, varför ska detta alltid hända mig? Denna gång var
extraordinärt vidrig. Barnet skrek nästan hela tiden och när det inte skrek
satt tanten och sjöng för sin unge. "En kulen natt natt natt min båt jag
styrde, på havets vågade vågade våg så skummet yrde...". Om jag hör den igen
kommer jag kräkas! Jag kan leva med att barn skriker, det gör barn och det är ok men att tanter sjunger just bakom mig, det är faktiskt inte ok!

Att komma hem till Nice var dock lika underbart som alltid. Gick ut och åt
på kvällen. Skönt med god mat. Skönt med semester. Skönt med varmt väder.




Grodlår - mycket spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback