Dag fyra

Idag slog vi äntligen till och köpte en luftkonditioneringsmaskin, en AC
kanske det kallas. Vet väl inte om den var supereffektiv men det känns
trevligt att ha en sådan.

Traskade till hamnen och tittade på båtar. Jag är ju egentligen ingen
båtperson men om jag ska ha en båt så vill jag nog helst ha en så stor båt
att jag aldrig kommer ha råd att köpa den, så det här med båt blir nog
klurigt. Dessutom vet jag inte om jag skulle känna mig bekväm med att
semestra ombord på min båt med en massa båtpersonal omkring oss. Jag antar
att man med stor säkerhet antagligen behöver runt 20 anställda på en sådan
båt.

Åt rester till middag (för att komma lite närmare båten...nä) och var sen
ute och sprang typ 7 km.


De håller på att riva busstationen, mycket spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback