Dag ?

Jag har ingen aning om vilken semesterdag detta är.

Igår fyllde jag årvilket alltid är skoj! Maken uppvaktade med sång, champagne, bakverk, fois
gras och presenter - Gucci och konst. Förmiddagen ägnades sedan åt shopping.
Åt en god lunch nere vid havet, gick hem och drack champagne, gick till
stranden, badade och läste, gick hem och drack champagne, gick ut och åt och
drack champagne. Åt på samma ställe som min förra födelsedag, mycket gott!

Idag har vi shoppat lite och badat.

Fick ett samtal från Schweiz vilket var skoj och lite förvirrande. Jag har
sökt en tjänst i Sverige men tydligen ska jag flygas till Schweiz för
intervju, ska bli intressant.


Oj så gott!


Läst färdigt denna.


Och denna.


Födelsedagsfrukost


Födelsedagslunch


Födelsedagsmiddag


Födelsedagsmiddag


Födelsedagsmiddag


Födelsedagsmiddag


Födelsedagsmiddag


Födelsedagsmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback