En blomma, en "dikt" och mina ambitiösa äpplen

Av makens bror fick vi en blomma för ett tag sedan, den blommar nu och är otroligt vacker! Är mycket glad för den!!! Precis rätt sort och rätt färg! Att vi dessutom inte tidigare har haft någon med tredubbla kronbladslager ger ju denna en extra lyxig känsla. Tusen tack! Dessutom, grattis till makens bror och hans fru som nyligen fått en son! Väldigt roligt!!!

Av min syster och hennes sambo fick vi kylskåpspoesi, HBT-edition. Eftersom vi har ett alldeles för stylish kök för att sätta magneter på vårt kylskåp satte jag dessa på torktumlaren istället. Ett ganska bra ställe om jag får säga det själv. :-) Tack så mycket för denna kreativa gåva!

Tidigare kunde ni läsa
här om hur jag testlagade äpplen. När det sedan var julafton gjorde jag faktiskt ett helt fat och min make gjorde en mousse att stoppa i dessa äpplen. Dock var vi sjukt mätta på kvällen så ingen orkade dessa...men det gjorde inget, de har stått i köket som en vacker dekoration.

Copyright Samuel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback