Ny diet och franska

Ok, här kommer en ny diet. (Tidigare kakdiet finns beskriven här.) Idag har jag ätit, bortsett från frukost, en avocado, en stor bit hallon- och fläderpaj med vanlijglass samt chips. Detta har resulterat till en helt ofrivillig viktminskning av ett kilo sedan imorse. Att jag just var ute och sprang en sväng med hunden gjorde nog inte saken bättre. Tur att jag inte ätit supernyttiga saker för då hade jag nog gått ner mer i vikt. Får se till att göra en riktigt stor portion marängsviss efter middagen ikväll.

Nu ska jag ta och försöka lära mig lite franska. Trogna läsare av bloggen minns kanske hur det gick med min universitetskurs jag försökte mig på. Ni andra kan läsa om det här.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fantastisk diet..jag tror jag hänger på direkt!!

Postat av: Johan

Jag vet inte om jag tror att den skulle fungera på mig den här dieten... men det vore juh bra om den gjorde det! jag vill äta onyttit! *skratt* det är mycket enklare... :P

2007-06-25 @ 14:58:20
URL: http://jonahs.blogg.se
Postat av: Samuel

Undrar varför det fungerar på mig, jag måste ha en riktigt störd metabolism eller något...

2007-06-25 @ 19:02:29
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback